• dōTERRA essentiële olie Melaleuca Tea Tree 15ml

Wat is het?

Theeboom essentiële olie- vaak ook "Melaleuca" en TeaTree essentiële olie genoemd- bestaat uit meer dan 92 verschillende componenten en heeft geweldige toepassingsmogelijkheden op de huid. Melaleuca olie bestaat uit meer dan 92 verschillende bestanddelen en kent eindeloze toepassingen. De bladeren van de Melaleucaboom werden eeuwenlang gebruikt door de Aboriginals van Australië. Ze pletten de bladeren en brachten ze aan op de huid voor een verkoelend effect tijdens hitte. Melaleuca staat vooral bekend om z'n reinigende eigenschappen. Het kan worden gebruikt om de huid en de nagels te reinigen en te zuiveren, en om een gezonde teint te ondersteunen. Melaleuca wordt vaak gebruikt bij incidentele huidirritaties en om de huid te kalmeren.

Wat doet het?

Anti bacterieel - anti schimmel - desinfecterend - reinigend - zuiverend - verkoelend

Wanneer u last heeft van schimmelnagels dan helpt deze olie u om d'r vanaf te komen. Deze olie in combinatie met mijn professionele advies helpen u om snel en veilig van uw schimmelnagels af te komen. Van uit mijn praktijk in Bussum sta ik u graag telefonisch te woord.

Bij uw bestelling ontvangt u 20 minuten telefonisch advies van Lianne Luijks, gediplomeerd Holistisch behandelaar. Het advies maakt het de zelf-behandeling gemakkelijk en goed. Op deze manier werkt u naar een optimaal resultaat.

Toepassing

• Op de nagels
  • Voor in het voetenbad

Waarschuwingen

Kan een reactie van de gevoelige huid veroorzaken. Buiten bereik van kinderen bewaren. Ben je zwanger, of onder behandeling van een arts, raadpleeg dan eerst je arts. Vermijd contact met ogen, gehoorgang en gevoelige plekken.

dōTERRA essentiële olie Melaleuca Tea Tree 15ml

• Merk: Doterra